× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Mađarski avioprijevoznik

 l_ef673efd470b7123b65d7e432e89a9e1.jpg

 Mađarski niskotarifni avioprijevoznik Wizz Air od prosinca ove godine započinje testiranje tzv. „osnovne poslovne klase“ na odabranim letovima, nudeći putnicima malo više udobnosti unutar standardne usluge, bez dodatnih pogodnosti, objavio je portal Aviation.Direct.

Nova usluga bit će uvedena na pet linija, uključujući letove za London, Rim i Budimpeštu. Koncept je jednostavan – srednje sjedište u prvom redu aviona ostat će prazno kako bi poslovnim putnicima bilo omogućeno više prostora i lakše ukrcavanje. Michael Delehant, viši komercijalni i operativni direktor Wizz Aira, istaknuo je da cijena neće biti znatno viša.

- Što se tiče cijena karata, nikada neće biti veća od cijene kupovine dodatnog sjedala - rekao je Delehant na konferenciji za medije, dodajući da kompaniji nije namjera da se naplate karte po višoj cijeni bez opravdanog razloga.

Iako će karte za ova posebna mjesta biti skuplje, putnici će i dalje imati isti tretman kao svi ostali. Wizz Air ne planira uključiti dodatna osvježenja u višu cijenu karata.

- Možda ćemo procijeniti hoće li to biti kafa ili nešto jednostavno - pojasnio je Delehant. Radi se više o efikasnosti putovanja i malo dodatnog prostora u avionu, dodao je.

Ovaj potez dolazi otprilike šest godina nakon što je glavni izvršni direktor Wizz Aira, József Váradi, kritizirao tradicionalne aviokompanije zbog velikog doprinosa emisijama ugljika kroz skupe poslovne klase. Uvođenje premium opcija trend je koji slijede i američki niskotarifni prijevoznici kako bi konkurirali velikim kompanijama.

Delehant je istaknuo da u Europi i dalje postoji snažna potražnja za jeftinim letovima, ali da se tržište mora razvijati.

U međuvremenu, Wizz Air se suočava s poslovnim izazovima, uglavnom zbog prizemljenja aviona uzrokovanih problemima s održavanjem motora Pratt & Whitney, što je dovelo do pada vrijednosti dionica kompanije za približno 25 posto od početka godine.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Mađarski avioprijevoznik

 l_ef673efd470b7123b65d7e432e89a9e1.jpg

 Mađarski niskotarifni avioprijevoznik Wizz Air od prosinca ove godine započinje testiranje tzv. „osnovne poslovne klase“ na odabranim letovima, nudeći putnicima malo više udobnosti unutar standardne usluge, bez dodatnih pogodnosti, objavio je portal Aviation.Direct.

Nova usluga bit će uvedena na pet linija, uključujući letove za London, Rim i Budimpeštu. Koncept je jednostavan – srednje sjedište u prvom redu aviona ostat će prazno kako bi poslovnim putnicima bilo omogućeno više prostora i lakše ukrcavanje. Michael Delehant, viši komercijalni i operativni direktor Wizz Aira, istaknuo je da cijena neće biti znatno viša.

- Što se tiče cijena karata, nikada neće biti veća od cijene kupovine dodatnog sjedala - rekao je Delehant na konferenciji za medije, dodajući da kompaniji nije namjera da se naplate karte po višoj cijeni bez opravdanog razloga.

Iako će karte za ova posebna mjesta biti skuplje, putnici će i dalje imati isti tretman kao svi ostali. Wizz Air ne planira uključiti dodatna osvježenja u višu cijenu karata.

- Možda ćemo procijeniti hoće li to biti kafa ili nešto jednostavno - pojasnio je Delehant. Radi se više o efikasnosti putovanja i malo dodatnog prostora u avionu, dodao je.

Ovaj potez dolazi otprilike šest godina nakon što je glavni izvršni direktor Wizz Aira, József Váradi, kritizirao tradicionalne aviokompanije zbog velikog doprinosa emisijama ugljika kroz skupe poslovne klase. Uvođenje premium opcija trend je koji slijede i američki niskotarifni prijevoznici kako bi konkurirali velikim kompanijama.

Delehant je istaknuo da u Europi i dalje postoji snažna potražnja za jeftinim letovima, ali da se tržište mora razvijati.

U međuvremenu, Wizz Air se suočava s poslovnim izazovima, uglavnom zbog prizemljenja aviona uzrokovanih problemima s održavanjem motora Pratt & Whitney, što je dovelo do pada vrijednosti dionica kompanije za približno 25 posto od početka godine.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum