× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Poskupljenja

gumeeee.jpg

Svaki vozač se prije ili poslije tijekom svoje vozačke karijere susretne s nekim negativnim stvarima, a najčešći razlog trenutačne nervoze kod većine vozača izazivaju stalna poskupljenja s kojima se, kažu, sve teže nose, piše Večernji list BiH.

- Cijene goriva smiješno je, odnosno više žalosno komentirati s obzirom na cijelu situaciju u BiH. Sada, čujem, priča se i o poskupljenju guma. Sreća da će me ove godine taj trošak zaobići, ali teško je ići ukorak sa svim poskupljenjima - priča za Večernji vozač taksija iz Mostara.

Poskupljenja

Budući da u BiH od danas više nije nužno imati zimsku opremu, kako su priopćili i iz Bosanskohercegovačkog auto-moto kluba (BIHAMK), ne bi bilo loše da za svoje limene ljubimce na vrijeme osigurate ljetne gume jer ako to ne uradite, već za dva tjedna biste ih mogli kupovati po znatno višim cijenama. Inače, brojni proizvođači guma povećali su cijene u posljednjih 12 mjeseci zbog niza čimbenika u godini bogatoj događajima za industriju guma, a osim toga, tijekom prošle godine su porasle i cijene prekooceanskog prijevoza, što je posebno utjecalo na gume uvezene iz Japana, Kine i Francuske.

Kako se navodi, cijene nove generacije ljetnih guma u prosjeku već su porasle za 10 posto u odnosu na prošlogodišnju, a od travnja se najavljuje još jedan rast, a to znači da bi cijene guma mogle rasti između 15 i 20 posto u odnosu na prošlogodišnju sezonu, piše HAK revija. Osim poskupljenja sirovina, na cijene guma utjecali su i povećani troškovi energije i prijevoza.

Cijene kaučuka su rasle, a oko trećine čađe (ugljikovog praha) potrebne za proizvodnju guma velikim dijelom dolazi iz Rusije što bi mogao biti novi izvor problema, točnije rasta cijena. Inače, problem je i što su tvornice koje su proizvodile za sjeverni dio Europe stacionirane u Rusiji, a one sada zbog sankcija stoje. Zbog sankcija proizvodnja se preusmjerava na tvornice koje su opskrbljivale središnju i južnu Europu, no budući da su njihovi kapaciteti ograničeni, postavlja se pitanje što će biti s ponudom.

I tako, dok se europski proizvođači guma suočavaju s brojnim problemima, strani mediji pišu da tržište guma u azijsko-pacifičkoj regiji bilježi stalan rast kineskih marki guma. Potražnja za njihovim gumama raste diljem svijeta, a jedan od razloga su i niže cijene kineskih guma u usporedbi s poznatim markama.

Koje su cijene

Kada je pak riječ o trenutačnim cijenama guma, one se kreću od 70-ak maraka, dok je za neke potrebno izdvojiti više od 300 maraka, što, naravno, ovisi o proizvođaču, dimenzijama, ali i kvaliteti guma.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Poskupljenja

gumeeee.jpg

Svaki vozač se prije ili poslije tijekom svoje vozačke karijere susretne s nekim negativnim stvarima, a najčešći razlog trenutačne nervoze kod većine vozača izazivaju stalna poskupljenja s kojima se, kažu, sve teže nose, piše Večernji list BiH.

- Cijene goriva smiješno je, odnosno više žalosno komentirati s obzirom na cijelu situaciju u BiH. Sada, čujem, priča se i o poskupljenju guma. Sreća da će me ove godine taj trošak zaobići, ali teško je ići ukorak sa svim poskupljenjima - priča za Večernji vozač taksija iz Mostara.

Poskupljenja

Budući da u BiH od danas više nije nužno imati zimsku opremu, kako su priopćili i iz Bosanskohercegovačkog auto-moto kluba (BIHAMK), ne bi bilo loše da za svoje limene ljubimce na vrijeme osigurate ljetne gume jer ako to ne uradite, već za dva tjedna biste ih mogli kupovati po znatno višim cijenama. Inače, brojni proizvođači guma povećali su cijene u posljednjih 12 mjeseci zbog niza čimbenika u godini bogatoj događajima za industriju guma, a osim toga, tijekom prošle godine su porasle i cijene prekooceanskog prijevoza, što je posebno utjecalo na gume uvezene iz Japana, Kine i Francuske.

Kako se navodi, cijene nove generacije ljetnih guma u prosjeku već su porasle za 10 posto u odnosu na prošlogodišnju, a od travnja se najavljuje još jedan rast, a to znači da bi cijene guma mogle rasti između 15 i 20 posto u odnosu na prošlogodišnju sezonu, piše HAK revija. Osim poskupljenja sirovina, na cijene guma utjecali su i povećani troškovi energije i prijevoza.

Cijene kaučuka su rasle, a oko trećine čađe (ugljikovog praha) potrebne za proizvodnju guma velikim dijelom dolazi iz Rusije što bi mogao biti novi izvor problema, točnije rasta cijena. Inače, problem je i što su tvornice koje su proizvodile za sjeverni dio Europe stacionirane u Rusiji, a one sada zbog sankcija stoje. Zbog sankcija proizvodnja se preusmjerava na tvornice koje su opskrbljivale središnju i južnu Europu, no budući da su njihovi kapaciteti ograničeni, postavlja se pitanje što će biti s ponudom.

I tako, dok se europski proizvođači guma suočavaju s brojnim problemima, strani mediji pišu da tržište guma u azijsko-pacifičkoj regiji bilježi stalan rast kineskih marki guma. Potražnja za njihovim gumama raste diljem svijeta, a jedan od razloga su i niže cijene kineskih guma u usporedbi s poznatim markama.

Koje su cijene

Kada je pak riječ o trenutačnim cijenama guma, one se kreću od 70-ak maraka, dok je za neke potrebno izdvojiti više od 300 maraka, što, naravno, ovisi o proizvođaču, dimenzijama, ali i kvaliteti guma.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.