× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • OŠTRE REAKCIJE

kamioni_kolona_granica_covid_koronavirus_foto_msk2.jpg

- Praktično, ovaj dio BiH ostaje slijepo crijevo i ekonomski prosperitet tog dijela dovodi se u pitanje ako to ostane na snazi - rekao je Mitrović.

Odluka Hrvatske, prema kojoj će pet graničnih prijelaza između Hrvatske i BiH biti neupotrebljivo za kamione čija nosivost prelazi 7,5 tona, izazvala je lavinu oštrih reakcija u BiH, a, očekivano, najglasniji su prijevoznici, koji važu svoje naredne korake, pa su na stolu, između ostalog, i blokade puteva i granica.

Sastanak prijevoznika

Hrvatska je, naime, 20. svibnja donijela odluku o prekategorizaciji svojih cesta, tako da njima neće biti dozvoljen tranzitni promet teretnjacima, a ta odluka stupa na snagu osam dana nakon donošenja. Kao posljedica toga, granični prijelazi Ivanica - Gornji Brgat, Velika Kladuša - Maljevac, Brčko - Gunja, Strmica - Strmica i Osoje - Vinjani Gornji, postat će neupotrebljivi za veće teretnjake.

Nikola Grbić, predsjednik Udruge prijevoznika za međunarodni i unutarnji transport RS-a, rekao je da je za danas planiran sastanak prijevoznika.

- Organiziramo sastanak i najavljujemo blokade, štrajkove, do konačnog rješenja. U pitanju su blokade graničnih prijelaza, carinskih terminala, cesta, dok se ne riješi problem - ističe Grbić za Nezavisne novine.

Prema njegovim riječima, ovo je odluka koja je prijevoznike bacila na koljena jer slijede ogromni gubici.

- Šteta je velika uslijed kilometraže koju moramo praviti zbog obilaska. Provodimo osam sati na graničnom prijelazu, iskucavamo sate vožnje, prelazimo u Hrvatsku i zaustavlja nas policija i kažnjava zbog prekoračenja sati vožnje. To je masovna pojava. Stanje je kaotično - rekao je Grbić.

Vojin Mitrović, ministar prometa i komunikacija BiH, očekuje da će problem biti riješen kada je u pitanju granični prijelaz u Velikoj Kladuši. Razgovarao je, kaže, s hrvatskim resornim ministrom, a koji je izrazio spremnost da se ovaj problem riješi.

Slijepo crijevo

- Praktično, ovaj dio BiH ostaje slijepo crijevo i ekonomski prosperitet tog dijela dovodi se u pitanje ako to ostane na snazi - rekao je Mitrović.

Dodao je da će danas na sjednici Vijeća ministara imati ovo pitanje na dnevnom redu. Istaknuo je da su poduzeli određene aktivnosti, prije svega putem Transportne zajednice, a onda putem Europske komisije, da ukažu na ovaj problem koji je izuzetno bitan, prije svega za područje USŽ-a jer je situacija da praktično tranzit robe koji ide preko Hrvatske ne može ići preko Velike Kladuše, nego se usmjerava na Izačić i na Bosansku Gradišku.

 

 

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • OŠTRE REAKCIJE

kamioni_kolona_granica_covid_koronavirus_foto_msk2.jpg

- Praktično, ovaj dio BiH ostaje slijepo crijevo i ekonomski prosperitet tog dijela dovodi se u pitanje ako to ostane na snazi - rekao je Mitrović.

Odluka Hrvatske, prema kojoj će pet graničnih prijelaza između Hrvatske i BiH biti neupotrebljivo za kamione čija nosivost prelazi 7,5 tona, izazvala je lavinu oštrih reakcija u BiH, a, očekivano, najglasniji su prijevoznici, koji važu svoje naredne korake, pa su na stolu, između ostalog, i blokade puteva i granica.

Sastanak prijevoznika

Hrvatska je, naime, 20. svibnja donijela odluku o prekategorizaciji svojih cesta, tako da njima neće biti dozvoljen tranzitni promet teretnjacima, a ta odluka stupa na snagu osam dana nakon donošenja. Kao posljedica toga, granični prijelazi Ivanica - Gornji Brgat, Velika Kladuša - Maljevac, Brčko - Gunja, Strmica - Strmica i Osoje - Vinjani Gornji, postat će neupotrebljivi za veće teretnjake.

Nikola Grbić, predsjednik Udruge prijevoznika za međunarodni i unutarnji transport RS-a, rekao je da je za danas planiran sastanak prijevoznika.

- Organiziramo sastanak i najavljujemo blokade, štrajkove, do konačnog rješenja. U pitanju su blokade graničnih prijelaza, carinskih terminala, cesta, dok se ne riješi problem - ističe Grbić za Nezavisne novine.

Prema njegovim riječima, ovo je odluka koja je prijevoznike bacila na koljena jer slijede ogromni gubici.

- Šteta je velika uslijed kilometraže koju moramo praviti zbog obilaska. Provodimo osam sati na graničnom prijelazu, iskucavamo sate vožnje, prelazimo u Hrvatsku i zaustavlja nas policija i kažnjava zbog prekoračenja sati vožnje. To je masovna pojava. Stanje je kaotično - rekao je Grbić.

Vojin Mitrović, ministar prometa i komunikacija BiH, očekuje da će problem biti riješen kada je u pitanju granični prijelaz u Velikoj Kladuši. Razgovarao je, kaže, s hrvatskim resornim ministrom, a koji je izrazio spremnost da se ovaj problem riješi.

Slijepo crijevo

- Praktično, ovaj dio BiH ostaje slijepo crijevo i ekonomski prosperitet tog dijela dovodi se u pitanje ako to ostane na snazi - rekao je Mitrović.

Dodao je da će danas na sjednici Vijeća ministara imati ovo pitanje na dnevnom redu. Istaknuo je da su poduzeli određene aktivnosti, prije svega putem Transportne zajednice, a onda putem Europske komisije, da ukažu na ovaj problem koji je izuzetno bitan, prije svega za područje USŽ-a jer je situacija da praktično tranzit robe koji ide preko Hrvatske ne može ići preko Velike Kladuše, nego se usmjerava na Izačić i na Bosansku Gradišku.

 

 

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.