× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Automobilski gigant

 l_7a09d754bf45f36d7cbec4796a064934.jpg

Toyota Motor u četvrtak je predvidjela pad dobiti od 21 posto za tekuću financijsku godinu, jer pritisak zbog carina američkog predsjednika Donalda Trumpa i rastući jen smanjuju snažnu potražnju za hibridima.

Najprodavaniji svjetski proizvođač automobila očekuje da će operativni prihod u godini do ožujka 2026. iznositi ukupno 3,8 bilijuna jena (26 milijardi dolara), u odnosu na 4,8 bilijuna jena u godini koja je upravo završila. To je otprilike u skladu s prosjekom od 4,75 bilijuna jena od 25 analitičara koje je anketirao LSEG.

Toyota se suočava s rizikom da bude pogođena široko rasprostranjenim posljedicama Trumpovih carina, ne samo zbog utjecaja na izvoz prema SAD-u, već i zbog potencijalnog pada potrošačkog raspoloženja u SAD-u i drugdje. Rast cijena može dovesti do pada potrošačkog raspoloženja u SAD-u i drugdje.

Niža dobit za nadolazeću godinu posljedica je negativnog utjecaja jačeg jena, kao i viših cijena materijala i utjecaja carina, rekla je Toyota u prezentaciji.

Poput drugih globalnih proizvođača automobila koji posluju u vodećem svjetskom gospodarstvu, Toyota bi se mogla suočiti s visokim troškovima rada i biti prisiljena trošiti više na ulaganja ako odluči dodatno proširiti svoju proizvodnu bazu u SAD-u.

Iako je Toyota zabilježila manji pad prodaje vozila u Kini nego drugi japanski proizvođači automobila, i dalje se bori zaustaviti pad prodaje na najvećem svjetskom automobilskom tržištu usred jake konkurencije kineskih marki, prenosi SEEbiz.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Automobilski gigant

 l_7a09d754bf45f36d7cbec4796a064934.jpg

Toyota Motor u četvrtak je predvidjela pad dobiti od 21 posto za tekuću financijsku godinu, jer pritisak zbog carina američkog predsjednika Donalda Trumpa i rastući jen smanjuju snažnu potražnju za hibridima.

Najprodavaniji svjetski proizvođač automobila očekuje da će operativni prihod u godini do ožujka 2026. iznositi ukupno 3,8 bilijuna jena (26 milijardi dolara), u odnosu na 4,8 bilijuna jena u godini koja je upravo završila. To je otprilike u skladu s prosjekom od 4,75 bilijuna jena od 25 analitičara koje je anketirao LSEG.

Toyota se suočava s rizikom da bude pogođena široko rasprostranjenim posljedicama Trumpovih carina, ne samo zbog utjecaja na izvoz prema SAD-u, već i zbog potencijalnog pada potrošačkog raspoloženja u SAD-u i drugdje. Rast cijena može dovesti do pada potrošačkog raspoloženja u SAD-u i drugdje.

Niža dobit za nadolazeću godinu posljedica je negativnog utjecaja jačeg jena, kao i viših cijena materijala i utjecaja carina, rekla je Toyota u prezentaciji.

Poput drugih globalnih proizvođača automobila koji posluju u vodećem svjetskom gospodarstvu, Toyota bi se mogla suočiti s visokim troškovima rada i biti prisiljena trošiti više na ulaganja ako odluči dodatno proširiti svoju proizvodnu bazu u SAD-u.

Iako je Toyota zabilježila manji pad prodaje vozila u Kini nego drugi japanski proizvođači automobila, i dalje se bori zaustaviti pad prodaje na najvećem svjetskom automobilskom tržištu usred jake konkurencije kineskih marki, prenosi SEEbiz.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više