× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • FOTO

l_41b46a8bfac4a2a23ef6a5c77f1af094.jpeg

FOTO : Amer Kajmović/FENA

 Izgradnja pruge od Ilidže do Hrasnice je prvo širenje tramvajske pruge od 1962. godine i ujedno i najveći infrasktrukturni projekt za javni prijevoz u Kantonu Sarajevo - kazao je za Fenu ministar prometa Kantona Sarajevo Adnan Šteta. 

Naglasio je da se na svim dionicama trase buduće tramvajske pruge duge skoro 13 kilometara u oba smjera izvode različite vrste radova.

- Na jednom dijelu izvode se radovi na postavljanju drugog sloja armirano-betonske ploče, što podrazumijeva i ugradnju šina, odnosno kolosijeka - kazao je Šteta.

Prema njegovim riječima, do sada je postavljeno četiri kilometra šina u oba pravca.

l_a9207ea2199111a03b34a7e2ecbdf240.jpeg

Uporedo se rade radovi na temeljima kontaktne mreže i stubovima kontaktne mreže. Radovi se izvode i na izgradnji stajališta, kojih će biti 20 uključujući i dvije okretnice na Ilidži i u Hrasnici. 

Radovi se izvode i na dva velika kolektora. Jedan je uvjetovan uvjetima KJKP ViK i radi se o izmještanju fekalnog i oborinskog kolektora u Hrasnici na dužini od 1,6 kilometara, dok se uskoro počinje sa izgradnjom novog kolektora zbog nepostojeće odvodnje ceste od Butmira do Hrasnici u dužini od oko dva kilometra.

- U tijeku projekta imali smo i promjene na lokacijama elektrovučnih podstanica koje će se nalaziti u Hrasnici i u Butmiru, te smo u tom smislu morali u suradnji sa Općinom Ilidža pronaći nove lokacije i krenuti u proceduru ishodovanja urbanističke suglasnosti i građevinskih dozvola. Radovi na ovoj pruzi su bili i još uvijek su izuzetno zahtjevni, prije svega zbog velikog broja kolizija sa infrastrukturom komunalnih poduzeća. Uz sve ovo, dodatne izazove imamo i na rješavanju imovinsko-pravnih odnosa na okretnici na Ilidži koji se rješavaju u suradnji sa Zavodom za izgradnju i Općinom Ilidža. Nakon što se riješe sve ove aktivnosti, moći ćemo govoriti o roku završetka radova - kazao je Šteta.

Kako je istaknuo, želja Ministarstva saobraćaja i očekivanja su da završetak radova bude u prvom kvartalu sljedeće godine, obzirom na veliki broj izazova sa kojima su se suočavali na terenu na ovako velikom projektu.

- Obećao sam da ćemo izgraditi prugu do Hrasnice, nitko nije vjerovao. Čak i kad smo počeli raditi, mnogi su bili skeptični. Sada kada se vide prvi kilometri šina, ljudi vjeruju da će tramvaj voziti do Hrasnice. Drago mi je što ćemo završiti i ovaj projekt i građanima Ilidže, Butmira, Sokolović Kolonije i Hrasnice omogućiti kvalitetniji, brži i sigurniji javni prijevoz i kvalitetniju povezanost. Građani su slušali priče o pruzi do Hrasnice desetljećima, sada vide rad i napredak. Veliko je zadovoljstvo biti dijelom još jednog velikog projekta. Završili smo mnoge projekte, završit ćemo i ovaj. Mnogi bi odustali na prvim preprekama, mi nismo i nećemo - istaknuo je ministar Šteta. 

l_2c79b7ab787efd306c7a602a5a54a0ca.jpeg

Nakon što se rekonstruirala tramvajska pruga od Ilidže do Marijin dvora, obnovila trolejbuska mreža do Vogošće, prvi put se tramvajska pruga širi.

Kako su najavili iz Ministarstva prometa KS, nakon što se završe radovi na tramvajskoj pruzi do Hrasnice, počinju pripreme i za prugu do Dobrinje.

- Očekivanja su da sa svim predradnjama za projekt tramvajske pruge od Nedžarića do Dobrinje i Aerodroma počnemo u 2026. godini. To znači da ćemo biti spremni za idejni, glavni projekt i u konačnici u periodu nakon 2026. godine za osiguravanje sredstava te za raspisivanje nadzora i radova. Očekivanja su da će do 2030. tramvaj voziti do Dobrinje - kazao je Feni ministar prometa KS Adnan Šteta.

l_cb58f6c90ccc033b922496691b63b282.jpegl_126dc71cafa00c5f58f39181ad5606d4.jpegl_172a4592cd04cdbd0aa907aed00e5570.jpegl_9e5182115fce65f264d65aaeccf7f566.jpeg

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • FOTO

l_41b46a8bfac4a2a23ef6a5c77f1af094.jpeg

FOTO : Amer Kajmović/FENA

 Izgradnja pruge od Ilidže do Hrasnice je prvo širenje tramvajske pruge od 1962. godine i ujedno i najveći infrasktrukturni projekt za javni prijevoz u Kantonu Sarajevo - kazao je za Fenu ministar prometa Kantona Sarajevo Adnan Šteta. 

Naglasio je da se na svim dionicama trase buduće tramvajske pruge duge skoro 13 kilometara u oba smjera izvode različite vrste radova.

- Na jednom dijelu izvode se radovi na postavljanju drugog sloja armirano-betonske ploče, što podrazumijeva i ugradnju šina, odnosno kolosijeka - kazao je Šteta.

Prema njegovim riječima, do sada je postavljeno četiri kilometra šina u oba pravca.

l_a9207ea2199111a03b34a7e2ecbdf240.jpeg

Uporedo se rade radovi na temeljima kontaktne mreže i stubovima kontaktne mreže. Radovi se izvode i na izgradnji stajališta, kojih će biti 20 uključujući i dvije okretnice na Ilidži i u Hrasnici. 

Radovi se izvode i na dva velika kolektora. Jedan je uvjetovan uvjetima KJKP ViK i radi se o izmještanju fekalnog i oborinskog kolektora u Hrasnici na dužini od 1,6 kilometara, dok se uskoro počinje sa izgradnjom novog kolektora zbog nepostojeće odvodnje ceste od Butmira do Hrasnici u dužini od oko dva kilometra.

- U tijeku projekta imali smo i promjene na lokacijama elektrovučnih podstanica koje će se nalaziti u Hrasnici i u Butmiru, te smo u tom smislu morali u suradnji sa Općinom Ilidža pronaći nove lokacije i krenuti u proceduru ishodovanja urbanističke suglasnosti i građevinskih dozvola. Radovi na ovoj pruzi su bili i još uvijek su izuzetno zahtjevni, prije svega zbog velikog broja kolizija sa infrastrukturom komunalnih poduzeća. Uz sve ovo, dodatne izazove imamo i na rješavanju imovinsko-pravnih odnosa na okretnici na Ilidži koji se rješavaju u suradnji sa Zavodom za izgradnju i Općinom Ilidža. Nakon što se riješe sve ove aktivnosti, moći ćemo govoriti o roku završetka radova - kazao je Šteta.

Kako je istaknuo, želja Ministarstva saobraćaja i očekivanja su da završetak radova bude u prvom kvartalu sljedeće godine, obzirom na veliki broj izazova sa kojima su se suočavali na terenu na ovako velikom projektu.

- Obećao sam da ćemo izgraditi prugu do Hrasnice, nitko nije vjerovao. Čak i kad smo počeli raditi, mnogi su bili skeptični. Sada kada se vide prvi kilometri šina, ljudi vjeruju da će tramvaj voziti do Hrasnice. Drago mi je što ćemo završiti i ovaj projekt i građanima Ilidže, Butmira, Sokolović Kolonije i Hrasnice omogućiti kvalitetniji, brži i sigurniji javni prijevoz i kvalitetniju povezanost. Građani su slušali priče o pruzi do Hrasnice desetljećima, sada vide rad i napredak. Veliko je zadovoljstvo biti dijelom još jednog velikog projekta. Završili smo mnoge projekte, završit ćemo i ovaj. Mnogi bi odustali na prvim preprekama, mi nismo i nećemo - istaknuo je ministar Šteta. 

l_2c79b7ab787efd306c7a602a5a54a0ca.jpeg

Nakon što se rekonstruirala tramvajska pruga od Ilidže do Marijin dvora, obnovila trolejbuska mreža do Vogošće, prvi put se tramvajska pruga širi.

Kako su najavili iz Ministarstva prometa KS, nakon što se završe radovi na tramvajskoj pruzi do Hrasnice, počinju pripreme i za prugu do Dobrinje.

- Očekivanja su da sa svim predradnjama za projekt tramvajske pruge od Nedžarića do Dobrinje i Aerodroma počnemo u 2026. godini. To znači da ćemo biti spremni za idejni, glavni projekt i u konačnici u periodu nakon 2026. godine za osiguravanje sredstava te za raspisivanje nadzora i radova. Očekivanja su da će do 2030. tramvaj voziti do Dobrinje - kazao je Feni ministar prometa KS Adnan Šteta.

l_cb58f6c90ccc033b922496691b63b282.jpegl_126dc71cafa00c5f58f39181ad5606d4.jpegl_172a4592cd04cdbd0aa907aed00e5570.jpegl_9e5182115fce65f264d65aaeccf7f566.jpeg

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više