× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • DUŽINE 380 METARA

ffdhr5t65.png

Ovaj dvocijevni tunel rađen je po novoj austrijskoj tunelskoj metodi (NATM), a izvođač radova je konzorcij Azvirt L.L.C iz Azerbajdžana i Hering d.d. Široki Brijeg, dok nadzor nad izvođenjem radova obavlja konzorcij DRI upravljanje investicijama d.o.o. Slovenija - DIVEL d.o.o. Sarajevo, piše Večernji list..

Poddionica Vranduk - Ponirak je dio dionice Poprikuše - Zenica sjever (Donja Gračanica) koja se na sjeveru nastavlja na poddionicu Nemila - Vranduk i na jugu na poddionicu Ponirak - Vraca, a ukupna dužina poddionice prema projektu iznosi 5,3 kilometara.

Od objekata na trasi se izdvajaju mostovi Vranduk 1 i Vranduk 2, koji se izvode tehnologijom konzolne gradnje i tunel Vranduk, te tri manja vijadukta. Specifičnost trase je tlocrtno i visinski razdvojen lijevi i desni kolnik autoceste zbog činjenice da se autocesta proteže kroz jako strme padine. Autocesta se nalazi u većem dijelu u zasjeku zbog čega je isprojektovan značajan broj visokih potpornih zidova koji će se raditi tehnologijom armirane zemlje.

Sredstva za izgradnju osigurana su putem OPEC Fonda za međunarodni razvoj (OFID).

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • DUŽINE 380 METARA

ffdhr5t65.png

Ovaj dvocijevni tunel rađen je po novoj austrijskoj tunelskoj metodi (NATM), a izvođač radova je konzorcij Azvirt L.L.C iz Azerbajdžana i Hering d.d. Široki Brijeg, dok nadzor nad izvođenjem radova obavlja konzorcij DRI upravljanje investicijama d.o.o. Slovenija - DIVEL d.o.o. Sarajevo, piše Večernji list..

Poddionica Vranduk - Ponirak je dio dionice Poprikuše - Zenica sjever (Donja Gračanica) koja se na sjeveru nastavlja na poddionicu Nemila - Vranduk i na jugu na poddionicu Ponirak - Vraca, a ukupna dužina poddionice prema projektu iznosi 5,3 kilometara.

Od objekata na trasi se izdvajaju mostovi Vranduk 1 i Vranduk 2, koji se izvode tehnologijom konzolne gradnje i tunel Vranduk, te tri manja vijadukta. Specifičnost trase je tlocrtno i visinski razdvojen lijevi i desni kolnik autoceste zbog činjenice da se autocesta proteže kroz jako strme padine. Autocesta se nalazi u većem dijelu u zasjeku zbog čega je isprojektovan značajan broj visokih potpornih zidova koji će se raditi tehnologijom armirane zemlje.

Sredstva za izgradnju osigurana su putem OPEC Fonda za međunarodni razvoj (OFID).

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.