× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Tipsy

tipsy 1naslovna

Radi se o novom brendu Wine&morea, koji su postojeću logistiku i softver iskoristili za ciljanje domaće, mlađe publike. Osim što su dokazali da u kratkom roku mogu pokrenuti novi brend, Tipsy im je poslužio i kao studija slučaja za vlastiti softver, kako za Netokraciju otkrivaju Ivan Kovačević i Dario Drmač.

https://www.netokracija.com/  

Tipsy je zapravo vrlo jednostavan servis, internetska trgovina koja dostavlja piće, ali i hranu i grickalice prvenstveno za potrebe tuluma.

Onaj “prijatelj koji će organizirati” najbolja kućna druženja…
Kao prednost ističu dobre cijene i dostavu unutar 150 minuta u Zagrebu, kao i 40 kuna gratis za prvu kupnju, kao i za svakog prijatelja koji se prijavi na Tipsy i kupi piće.

Ivan ističe kako će vrijeme dostave produžiti nakon što popuste mjere uslijed pandemije:

U ponudi Tipsyja nalazi se sve što vam treba “za noć” što uz piće i hranu za druženja uključuje i kondome, plate, pupoljke perzijske ruže, crveni papar i, naravno, led. S obzirom na restrikcije uslijed pandemije, narudžbe zaprimamo do 22h, no nakon što mjere popuste planiramo produžiti vrijeme dostave. Sve zaprimljeno do 22h u Zagrebu dostavljamo isti dan, unutar 150 minuta, a u ostatak HR šaljemo kurirskim službama.

Mi smo s Tipsyem pokušali napraviti mjesto gdje se može pronaći sve što treba za kućno druženje u epidemiološki dozvoljenim okvirima. Želimo da kroz komunikaciju, ponudu, brzinu dostave i općenito kvalitetu usluge Tipsy postane onaj “prijatelj koji će organizirati” najbolja kućna druženja.

 

Razvoj ovakvog servisa inače bi trajao barem 6 mjeseci


Kovačević ističe kako su s obzirom na ciljanu publiku odlučili biti što neposredniji u komunikaciji, s dozom zdravog humora – što dokazuju često postavljana pitanja.

Puno zanimljivije od samog servisa mi je zapravo što su ga zahvaljujući vlastitim kapacitetima mogli izuzetno brzo razviti. Početkom ožujka smo objavili ekskluzivni intervju s Dariom Drmačom, jednim od originalnih osnivača uz Dubravka Vancaša i Srđana Rovčanića, ali i Ivanom kao novim partnerom, a u kojem su među ostalim najavili stvaranje softvera Craft Technology.

Upravo su taj softver koristili za Tipsy, kako navodi Dario:

Sam proces od ideje, razvoja do lansiranja bio je relativno kratak. Da smo išli redovnim putem razvoj jedne ovakve stranice bi potrajao minimalno pola godine. Ali, budući da smo sve napravili na Crat Technologyu koji je i predviđen za ovakve projekte uspjeli smo proces od ideje do lansiranja značajno skratiti. Upravo iz tog razloga moramo popraviti još neke stvari pa zbog toga i častimo pivom (u obliku promo koda za iduću kupnju) svakoga tko nam prijavi neki bug.

Zašto se ograničiti na jedan brend?
Najveća prednost Tipsyja za time Wine&morea je upravo stvaranje brenda za posebnu ciljanu publiku. Može se usporediti s konceptom cloud kitchena u kojima jedna kuhinja putem dostavnih servisa poput Wolta ili Glova može imati više “brendova” temeljenih na kuhinjama poput domaće ili azijske, s čime se Dario slaže:

Mislim da je to dobra usporedba. Koncept i je tako zamišljen. Logistika i tehnologija u pozadini su isti za Wine&More, Tipsy i ostale projekte, ali su drugačiji proizvodi s kojima gađamo različite ciljne skupine.

Naravno, svaka skupina ima neke svoje specifičnosti i način na koji joj se obraćamo. To je nemoguće objediniti pod jednim brendom jer onda završiš s jednim generičkim kanalom koji je za sve isti. Konkretno, Wine&more je usmjeren strancima koji vole vrhunska vina i craft piva dok Tipsy cilja na mlađu, domaću publiku.
Za logistiku dostave u Zagrebu koriste vlastite resurse što im je – kako Dario objašnjava – izuzetno bitno zbog kvalitetne usluge kroz cijeli lanac uključujući i tzv. last mile za što koriste i srodna rješenja poput OptimoRoutea.

Novi projekti su korisni u svakom slučaju
Bit će zanimljivo vidjeti hoće li Wine&more razvijati dodatne brendove poput Tipsyja, što bi temeljem vlastite logistike i softvera mogli, pri čemu Dario zaključuje kako je Tipsy za njih dugoročan projekt koje su pandemijski uvjeti samo ubrzali.

Čak i ako ne stvore dodatne brendove, Tipsy će im svakako poslužiti ne samo kao studija slučaja za vlastiti softver, već i način da riješe potencijalne bugove i za ovako specifičnu primjenu.

 https://www.netokracija.com/

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
Sarajevski kiseljak - novi 28.6.
  • Tipsy

tipsy 1naslovna

Radi se o novom brendu Wine&morea, koji su postojeću logistiku i softver iskoristili za ciljanje domaće, mlađe publike. Osim što su dokazali da u kratkom roku mogu pokrenuti novi brend, Tipsy im je poslužio i kao studija slučaja za vlastiti softver, kako za Netokraciju otkrivaju Ivan Kovačević i Dario Drmač.

https://www.netokracija.com/  

Tipsy je zapravo vrlo jednostavan servis, internetska trgovina koja dostavlja piće, ali i hranu i grickalice prvenstveno za potrebe tuluma.

Onaj “prijatelj koji će organizirati” najbolja kućna druženja…
Kao prednost ističu dobre cijene i dostavu unutar 150 minuta u Zagrebu, kao i 40 kuna gratis za prvu kupnju, kao i za svakog prijatelja koji se prijavi na Tipsy i kupi piće.

Ivan ističe kako će vrijeme dostave produžiti nakon što popuste mjere uslijed pandemije:

U ponudi Tipsyja nalazi se sve što vam treba “za noć” što uz piće i hranu za druženja uključuje i kondome, plate, pupoljke perzijske ruže, crveni papar i, naravno, led. S obzirom na restrikcije uslijed pandemije, narudžbe zaprimamo do 22h, no nakon što mjere popuste planiramo produžiti vrijeme dostave. Sve zaprimljeno do 22h u Zagrebu dostavljamo isti dan, unutar 150 minuta, a u ostatak HR šaljemo kurirskim službama.

Mi smo s Tipsyem pokušali napraviti mjesto gdje se može pronaći sve što treba za kućno druženje u epidemiološki dozvoljenim okvirima. Želimo da kroz komunikaciju, ponudu, brzinu dostave i općenito kvalitetu usluge Tipsy postane onaj “prijatelj koji će organizirati” najbolja kućna druženja.

 

Razvoj ovakvog servisa inače bi trajao barem 6 mjeseci


Kovačević ističe kako su s obzirom na ciljanu publiku odlučili biti što neposredniji u komunikaciji, s dozom zdravog humora – što dokazuju često postavljana pitanja.

Puno zanimljivije od samog servisa mi je zapravo što su ga zahvaljujući vlastitim kapacitetima mogli izuzetno brzo razviti. Početkom ožujka smo objavili ekskluzivni intervju s Dariom Drmačom, jednim od originalnih osnivača uz Dubravka Vancaša i Srđana Rovčanića, ali i Ivanom kao novim partnerom, a u kojem su među ostalim najavili stvaranje softvera Craft Technology.

Upravo su taj softver koristili za Tipsy, kako navodi Dario:

Sam proces od ideje, razvoja do lansiranja bio je relativno kratak. Da smo išli redovnim putem razvoj jedne ovakve stranice bi potrajao minimalno pola godine. Ali, budući da smo sve napravili na Crat Technologyu koji je i predviđen za ovakve projekte uspjeli smo proces od ideje do lansiranja značajno skratiti. Upravo iz tog razloga moramo popraviti još neke stvari pa zbog toga i častimo pivom (u obliku promo koda za iduću kupnju) svakoga tko nam prijavi neki bug.

Zašto se ograničiti na jedan brend?
Najveća prednost Tipsyja za time Wine&morea je upravo stvaranje brenda za posebnu ciljanu publiku. Može se usporediti s konceptom cloud kitchena u kojima jedna kuhinja putem dostavnih servisa poput Wolta ili Glova može imati više “brendova” temeljenih na kuhinjama poput domaće ili azijske, s čime se Dario slaže:

Mislim da je to dobra usporedba. Koncept i je tako zamišljen. Logistika i tehnologija u pozadini su isti za Wine&More, Tipsy i ostale projekte, ali su drugačiji proizvodi s kojima gađamo različite ciljne skupine.

Naravno, svaka skupina ima neke svoje specifičnosti i način na koji joj se obraćamo. To je nemoguće objediniti pod jednim brendom jer onda završiš s jednim generičkim kanalom koji je za sve isti. Konkretno, Wine&more je usmjeren strancima koji vole vrhunska vina i craft piva dok Tipsy cilja na mlađu, domaću publiku.
Za logistiku dostave u Zagrebu koriste vlastite resurse što im je – kako Dario objašnjava – izuzetno bitno zbog kvalitetne usluge kroz cijeli lanac uključujući i tzv. last mile za što koriste i srodna rješenja poput OptimoRoutea.

Novi projekti su korisni u svakom slučaju
Bit će zanimljivo vidjeti hoće li Wine&more razvijati dodatne brendove poput Tipsyja, što bi temeljem vlastite logistike i softvera mogli, pri čemu Dario zaključuje kako je Tipsy za njih dugoročan projekt koje su pandemijski uvjeti samo ubrzali.

Čak i ako ne stvore dodatne brendove, Tipsy će im svakako poslužiti ne samo kao studija slučaja za vlastiti softver, već i način da riješe potencijalne bugove i za ovako specifičnu primjenu.

 https://www.netokracija.com/

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.