× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Koordinator Konzorcija logistika

 l_3e9d149454f1246557938c5dd269ee5b.jpg

Velibor Peulić, glavni koordinator Konzorcija logistika Bosne i Hercegovine, kazao je za Fenu da do sada, na ranije najavljenim prosvjedima prijevoznika širom BiH, nema nikakvih incidenata, da je na prilazima gradovima u BiH zaustavljen lanac snabdijevanja te da su malo povećane gužve.

Dodao je da u svakoj lokalnoj zajednici BiH, "od rijeke Une do rijeke Drine, od Save do mora", prijevoznici prosvjeduju do ispunjenja zahtjeva.

Prema informacijama BIHAMK-a, trenutno je na graničnim prijelazima Izačić, Velika Kladuša, Kamensko i Rača blokiran teretni terminal, dok za putnički program nema većih poteškoća.

Kada je u pitanju Sarajevo, zabilježena je gužva iz pravca Stupa prema Rajlovcu.

Na pitanje kolika bi bila procijenjena šteta za BiH izazvana prvim danom blokade u cijeloj BiH, koordinator Konzorcija odgovorio je da ne zna, ali da zna da njihova vozila gube dnevno 14,5 sati na graničnim prijelazima.

- Za osam sati mi plaćamo nerad administracije na graničnim prijelazima, prosječno po jednom čovjeku - kazao je Peulić.

Ponovio je njihove četiri grupe zahtjeva, od kojih je prva da se vrati povjerenje i da se zaštite građani BiH koji rade kao vozači u Europskoj uniji.

Drugi je povrat trošarina, treći je reguliranje statutarnih problema prevoznika koje imaju u smislu pravilnika i ostalih zakonskih akata.

- Zoran Tegeltija kao direktor Uprave za neizravno oporezivanje nije ispunio ništa od naših očekivanja. Granični terminali su usko grlo BiH. Inspekcije se nisu odazvale našim pozivima da nas saslušaju o našim problemima. Kada se zbroji svi ti zahtjevi u četiri grupe, realno je da očekujemo odgovor nadležnih institucija i da danas u jednoj aktivnoj atmosferi počnemo rješavati te probleme - istaknuo je Peulić.

Također je naglasio da prijevoznici BiH ne blokiraju građane već samo zaustavljaju dotok robe i na taj način prosvjeduju.

- To znači da je dosta bilo, 20 godina birokracija radi na opterećenju transportne industrije, a nadležne institucije,  direktor Uuprave za neizravno oporezivanje nije učinio ništa, a ministar komunikacija i transporta BiH Edin Forto od 17 točaka nije realizirao nijednu. Jedino možemo reći da smo pokrenuli neke kontakte sa određenim ljudima, ali to ništa ne znači. Tražimo i od Vlade Federacije i Vlade Republike Srpske jednoglasnu suglasnost o povratu trošarina - kazao je.

U izjavi za Fenu poručio je da se nada da će transportna industrija BiH za koju se bore imati svoju budućnost i da će otvoriti novih 15.000 radnih mjesta, a ne da ih tjeraju sa ovih prostora.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Koordinator Konzorcija logistika

 l_3e9d149454f1246557938c5dd269ee5b.jpg

Velibor Peulić, glavni koordinator Konzorcija logistika Bosne i Hercegovine, kazao je za Fenu da do sada, na ranije najavljenim prosvjedima prijevoznika širom BiH, nema nikakvih incidenata, da je na prilazima gradovima u BiH zaustavljen lanac snabdijevanja te da su malo povećane gužve.

Dodao je da u svakoj lokalnoj zajednici BiH, "od rijeke Une do rijeke Drine, od Save do mora", prijevoznici prosvjeduju do ispunjenja zahtjeva.

Prema informacijama BIHAMK-a, trenutno je na graničnim prijelazima Izačić, Velika Kladuša, Kamensko i Rača blokiran teretni terminal, dok za putnički program nema većih poteškoća.

Kada je u pitanju Sarajevo, zabilježena je gužva iz pravca Stupa prema Rajlovcu.

Na pitanje kolika bi bila procijenjena šteta za BiH izazvana prvim danom blokade u cijeloj BiH, koordinator Konzorcija odgovorio je da ne zna, ali da zna da njihova vozila gube dnevno 14,5 sati na graničnim prijelazima.

- Za osam sati mi plaćamo nerad administracije na graničnim prijelazima, prosječno po jednom čovjeku - kazao je Peulić.

Ponovio je njihove četiri grupe zahtjeva, od kojih je prva da se vrati povjerenje i da se zaštite građani BiH koji rade kao vozači u Europskoj uniji.

Drugi je povrat trošarina, treći je reguliranje statutarnih problema prevoznika koje imaju u smislu pravilnika i ostalih zakonskih akata.

- Zoran Tegeltija kao direktor Uprave za neizravno oporezivanje nije ispunio ništa od naših očekivanja. Granični terminali su usko grlo BiH. Inspekcije se nisu odazvale našim pozivima da nas saslušaju o našim problemima. Kada se zbroji svi ti zahtjevi u četiri grupe, realno je da očekujemo odgovor nadležnih institucija i da danas u jednoj aktivnoj atmosferi počnemo rješavati te probleme - istaknuo je Peulić.

Također je naglasio da prijevoznici BiH ne blokiraju građane već samo zaustavljaju dotok robe i na taj način prosvjeduju.

- To znači da je dosta bilo, 20 godina birokracija radi na opterećenju transportne industrije, a nadležne institucije,  direktor Uuprave za neizravno oporezivanje nije učinio ništa, a ministar komunikacija i transporta BiH Edin Forto od 17 točaka nije realizirao nijednu. Jedino možemo reći da smo pokrenuli neke kontakte sa određenim ljudima, ali to ništa ne znači. Tražimo i od Vlade Federacije i Vlade Republike Srpske jednoglasnu suglasnost o povratu trošarina - kazao je.

U izjavi za Fenu poručio je da se nada da će transportna industrija BiH za koju se bore imati svoju budućnost i da će otvoriti novih 15.000 radnih mjesta, a ne da ih tjeraju sa ovih prostora.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više