ART BLOG NAŠA DIJASPORA NATJEČAJI MARKETING POŠALJITE VIJEST
Ispunjena očekivanja

jazz.jpg

Godine 2008. su postali najperspektivniji mladi bend u regiji, a 13 godina poslije su još jednom dokazali da je titula zasluženo pripala njima. Reakcije publike na novi singl „Senses“ benda KillingJazzHardCoreBaby potvđuju da je povratak u muzičke vode bio jedini ispravan izbor.

Poslije dugo vremena, bend je obradovao sve novim singlom i spotom za pjesmu na engleskom jeziku, za koju je tekst pisala Ivana Brdar, vokal benda.

Riječ je o atmosferičnoj numeri, nabijenoj emocijama i nepredvidljivoj, kako smo i naviknuli od ovog travničkog benda.

Prvi pobjednici Demofesta su nakon uspješnog albuma prvenaca “Track one” iz 2009. godine, te nagrade Davorin za najbolji album prvenac, svirali širom regije. Nakon par godina uslijedila je pauza. Ipak, to nije bilo sve što je bend imao da pokaže.

Ideja novog spota je da bude jednostavan, potpuno retro, gdje je u fokusu emocija teksta pjesme i atmosfera muzike. Baš iz tog razloga, bend se odlučio da snimi spot mobitelom, uz asistenciju prijatelja, i prikaze sušinu ovo pjeme. Čista emocija, bez dotjerivanja.

Glazbu su pisali Mirza i Kemal, dok je cijeli bend zaslužan za aranžman. Pjesma je snimana u Travniku u studiju Alter Art. Produkciju je radio Mirza Lendo, a mastering je rađen u MK Mastering studiju. Video za pjesmu potpisuje KillingJazzHardCoreBaby, uz veliku pomoć prijatelja, a spot je montirala Nađa Sinić.

Pjesmu je izdala izdavačka kuća Tempo Digital, te se može naći na svim digitalnim izdanjima, youtube, spotify, dizzer i dr.

Nadamo se da će numera “Senses” biti početak nove epohe u kojoj ćemo uskoro čuti mnogo noviteta od talentiranog benda, kao i album.





Jelenmusicshow.com

0
0
0
s2sdefault

artinfo2019-footer-logo.png

REDAKCIJA PORTALA

E-mail

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

POSTANITE DIO TIMA

Copyright 2007-2021 ART  Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

designer17