× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Hodajuća korporativna komunikacija

predst knjiga coric

Nakon Ljubuškog, Mostara, Beograda i Zagreba..


U do posljednjeg mjesta popunjenom amfiteatru Ekonomskog fakulteta u Sarajevu sinoć je predstavljena knjiga „Korporativna komunikacija“ autora prof.dr. Nine Ćorića. „Autor knjige očito zna tajnu komuniciranja jer je ne vidim da u ovom velikom amfiteatru ima praznih mjesta što se uistinu rijetko događa kada su u pitanju ovakvi događaji“, kazala je na početku predstavljanja prof.dr. Jasmina Selimović, dekanica Ekonomskog fakulteta u Sarajevu.


O knjizi su govorili akademik Muris Čičić, s Akademije znanosti i umjetnosti BiH, prof.dr. Zoran Tomić, rektor Sveučilišta u Mostaru, prof.dr. Nenad Brkić, profesor Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu te doc.dr. Vuk Vučetić, profesor Filozofskog fakulteta Univerziteta u Istočnom Sarajevu. Istaknuli su kako je knjiga „Korporativna komunikacija“ jedan od prvih udžbenika u jugoistočnoj Europi koji se bavi ovom tematikom. Knjiga je korisna ne samo studentima već i svima koji se bave komunikacijom, od odnosa s javnošću, novinara te onih koji se bave komunikacijom unutar velikih korporacija te kroz nju grade imidž, odnosnu ugled tvrke, kao iznimno važan segment poslovanja. Aktivnosti korporativne komunikacije u knjizi prof.dr. Nine Ćorića podijeljene su u tri kategorije; menadžersku komunikaciju, komunikacija odnosa s javnošću i marketinšku komunikaciju. „Čitatelji, a primarno studenti kojima je knjiga i namijenjena moći će ocijeniti kolika je njezina važnost. Isto tako, nadam se kako će je moći koristiti i praktičari odnosa s javnošću, marketinške komunikacije i srodnih znanstvenih disciplina“, kazao je autor te se zahvalio na iznimnom zanimanju za predstavljanje knjige i u Sarajevu.
„Nino je hodajuća korporativna komunijacija. Odnosno s javnošću su za njega premostitelj granica, filozofija koja se temelji na otvorenošću i dvosmjernošću“, kazano je između ostaloga za autora.

 

20191217_180213.jpg

U glazbenom dijelu programa nastupili su prof.dr.YeonJu Jeong, na violini te mr.sc. Suzana Bevanda Sijerčić na glasoviru.
Prof. dr. Nino Ćorić gostujući je profesor na Fakultetu za promet i komunikacije Univerziteta u Sarajevu i na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Istočnom Sarajevu.
Glavni je urednik znanstvenog časopisa South Eastern European Journal of Communication te urednik biblioteke Komunikacij@ izdavačke kuće Synopsis.
Profesor Ćorić trenutno je i predsjedavajući Vijeća Agencije za poštanski promet BiH i član Vijeća Regulatorne agencije za komunikacije (RAK) Bosne i Hercegovine.

 

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Hodajuća korporativna komunikacija

predst knjiga coric

Nakon Ljubuškog, Mostara, Beograda i Zagreba..


U do posljednjeg mjesta popunjenom amfiteatru Ekonomskog fakulteta u Sarajevu sinoć je predstavljena knjiga „Korporativna komunikacija“ autora prof.dr. Nine Ćorića. „Autor knjige očito zna tajnu komuniciranja jer je ne vidim da u ovom velikom amfiteatru ima praznih mjesta što se uistinu rijetko događa kada su u pitanju ovakvi događaji“, kazala je na početku predstavljanja prof.dr. Jasmina Selimović, dekanica Ekonomskog fakulteta u Sarajevu.


O knjizi su govorili akademik Muris Čičić, s Akademije znanosti i umjetnosti BiH, prof.dr. Zoran Tomić, rektor Sveučilišta u Mostaru, prof.dr. Nenad Brkić, profesor Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu te doc.dr. Vuk Vučetić, profesor Filozofskog fakulteta Univerziteta u Istočnom Sarajevu. Istaknuli su kako je knjiga „Korporativna komunikacija“ jedan od prvih udžbenika u jugoistočnoj Europi koji se bavi ovom tematikom. Knjiga je korisna ne samo studentima već i svima koji se bave komunikacijom, od odnosa s javnošću, novinara te onih koji se bave komunikacijom unutar velikih korporacija te kroz nju grade imidž, odnosnu ugled tvrke, kao iznimno važan segment poslovanja. Aktivnosti korporativne komunikacije u knjizi prof.dr. Nine Ćorića podijeljene su u tri kategorije; menadžersku komunikaciju, komunikacija odnosa s javnošću i marketinšku komunikaciju. „Čitatelji, a primarno studenti kojima je knjiga i namijenjena moći će ocijeniti kolika je njezina važnost. Isto tako, nadam se kako će je moći koristiti i praktičari odnosa s javnošću, marketinške komunikacije i srodnih znanstvenih disciplina“, kazao je autor te se zahvalio na iznimnom zanimanju za predstavljanje knjige i u Sarajevu.
„Nino je hodajuća korporativna komunijacija. Odnosno s javnošću su za njega premostitelj granica, filozofija koja se temelji na otvorenošću i dvosmjernošću“, kazano je između ostaloga za autora.

 

20191217_180213.jpg

U glazbenom dijelu programa nastupili su prof.dr.YeonJu Jeong, na violini te mr.sc. Suzana Bevanda Sijerčić na glasoviru.
Prof. dr. Nino Ćorić gostujući je profesor na Fakultetu za promet i komunikacije Univerziteta u Sarajevu i na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Istočnom Sarajevu.
Glavni je urednik znanstvenog časopisa South Eastern European Journal of Communication te urednik biblioteke Komunikacij@ izdavačke kuće Synopsis.
Profesor Ćorić trenutno je i predsjedavajući Vijeća Agencije za poštanski promet BiH i član Vijeća Regulatorne agencije za komunikacije (RAK) Bosne i Hercegovine.

 

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.