× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • RECIKLAŽA

Fotografija_1.jpg

JYSK je upravo tržištu predstavio novu vrstu ambalaže za posteljinu i plahte. Riječ je o prelasku sa plastičnih vrećica na papirne trake sa certifikatom FSCTM. Ovom odlukom, koja predstavlja još jednu akciju sa ciljem održivog razvoja, JYSK će svake godine ukloniti 27 milijuna plastičnih vrećica.

Održivost je važan dio JYSK-ove strategije u sklopu koje je jedan od ciljeva obnovljiva i održiva ambalaža koja se lako reciklira. Do sada je JYSK preduzimao značajne korake, a predstavljenom inicijativom, u sastavu nove ambalaže za posteljinu i plahte, plastika je potpuno uklonjena.

Papirne trake zamijeniće plastične vrećice. Prvi proizvodi u novoj ambalaži u JYSK-ovim trgovinama mogu se pronaći od kraja siječnja 2021., a u prelaznom razdoblju proizvodi u novoj ambalaži prodavaće se uz proizvode u staroj ambalaži sve dok se zaliha ne rasproda.

Uklanjanjem 27 milijuna plastičnih pakovanja godišnje, JYSK će životnu sredinu osloboditi od 475 tona plastike na fosilnoj osnovi.

“Velika je stvar eliminirati 27 milijuna plastičnih vrećica godišnje! Ovaj korak smanjuje naš karbonski otisak, a našim kupcima obezbijedili smo ambalažu koja se lako reciklira kod kuće. Kako biste lakše vizualizirali veliki značaj ove akcije, zamislite da u prosječno veliku JYSK prodavnicu od 1200 metara kvadratnih složite eliminisane vrećice. One bi prodavnicu potpuno ispunile i nagomilale se iznad vaših glava”, izjavio je menadžer održivog razvoja iz JYSK-a.

Jednostavno za reciklažu

Nova ambalaža sadrži materijal koji ima FSCTM certifikat (FSCTM N001715). FSCTM je skraćenica od Forest Stewardship Council TM. To je neprofitna organizacija i sustav označavanja drveta i papira koji potiču iz održivog šumarstva, gdje se uzima u obzir životinjski i biljni svijet. Oznaka FSC odnosi se na zaštitu životne sredine kao i na socijalnu i ekonomsku odgovornost.

“Ovo je projekat na kojem radim nekoliko godina i kroz koji smo napravili puno različitih vrsta ambalaže. Strategija je bila pronaći održiviji dizajn ambalaže za pakovanje posteljine, ali koji je dobrog kvaliteta i ja sam više nego zadovoljna rezultatom”, rekla je Kathrine Møller Vinther, Category manager za posteljine i plahte iz JYSK-a.

Također, nova ambalaža će kupcima olakšati recikliranje kod kuće. Papirna ambalaža se može jednostavno reciklirati, što često nije slučaj s plastikom.

“JYSK se neće u potpunosti riješiti plastike u svim svojim vrstama ambalaže, jer plastiku u nekim ambalažama zadržavamo iz dobrih razloga. Uklanjanje 27 milijuna plastičnih vrećica je naš mali doprinos. Međutim, sve male inicijative su važne, a mi ćemo i dalje nastaviti raditi u smjeru smanjenja upotrebe materijala koji su štetni za prirodu”, izjavio je Lars Høgh Jensen, specijalist za razvoj ambalaže iz JYSK-a

Notra.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • RECIKLAŽA

Fotografija_1.jpg

JYSK je upravo tržištu predstavio novu vrstu ambalaže za posteljinu i plahte. Riječ je o prelasku sa plastičnih vrećica na papirne trake sa certifikatom FSCTM. Ovom odlukom, koja predstavlja još jednu akciju sa ciljem održivog razvoja, JYSK će svake godine ukloniti 27 milijuna plastičnih vrećica.

Održivost je važan dio JYSK-ove strategije u sklopu koje je jedan od ciljeva obnovljiva i održiva ambalaža koja se lako reciklira. Do sada je JYSK preduzimao značajne korake, a predstavljenom inicijativom, u sastavu nove ambalaže za posteljinu i plahte, plastika je potpuno uklonjena.

Papirne trake zamijeniće plastične vrećice. Prvi proizvodi u novoj ambalaži u JYSK-ovim trgovinama mogu se pronaći od kraja siječnja 2021., a u prelaznom razdoblju proizvodi u novoj ambalaži prodavaće se uz proizvode u staroj ambalaži sve dok se zaliha ne rasproda.

Uklanjanjem 27 milijuna plastičnih pakovanja godišnje, JYSK će životnu sredinu osloboditi od 475 tona plastike na fosilnoj osnovi.

“Velika je stvar eliminirati 27 milijuna plastičnih vrećica godišnje! Ovaj korak smanjuje naš karbonski otisak, a našim kupcima obezbijedili smo ambalažu koja se lako reciklira kod kuće. Kako biste lakše vizualizirali veliki značaj ove akcije, zamislite da u prosječno veliku JYSK prodavnicu od 1200 metara kvadratnih složite eliminisane vrećice. One bi prodavnicu potpuno ispunile i nagomilale se iznad vaših glava”, izjavio je menadžer održivog razvoja iz JYSK-a.

Jednostavno za reciklažu

Nova ambalaža sadrži materijal koji ima FSCTM certifikat (FSCTM N001715). FSCTM je skraćenica od Forest Stewardship Council TM. To je neprofitna organizacija i sustav označavanja drveta i papira koji potiču iz održivog šumarstva, gdje se uzima u obzir životinjski i biljni svijet. Oznaka FSC odnosi se na zaštitu životne sredine kao i na socijalnu i ekonomsku odgovornost.

“Ovo je projekat na kojem radim nekoliko godina i kroz koji smo napravili puno različitih vrsta ambalaže. Strategija je bila pronaći održiviji dizajn ambalaže za pakovanje posteljine, ali koji je dobrog kvaliteta i ja sam više nego zadovoljna rezultatom”, rekla je Kathrine Møller Vinther, Category manager za posteljine i plahte iz JYSK-a.

Također, nova ambalaža će kupcima olakšati recikliranje kod kuće. Papirna ambalaža se može jednostavno reciklirati, što često nije slučaj s plastikom.

“JYSK se neće u potpunosti riješiti plastike u svim svojim vrstama ambalaže, jer plastiku u nekim ambalažama zadržavamo iz dobrih razloga. Uklanjanje 27 milijuna plastičnih vrećica je naš mali doprinos. Međutim, sve male inicijative su važne, a mi ćemo i dalje nastaviti raditi u smjeru smanjenja upotrebe materijala koji su štetni za prirodu”, izjavio je Lars Høgh Jensen, specijalist za razvoj ambalaže iz JYSK-a

Notra.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.