× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Teško

coffee-to-go.jpg

 

Još uvijek nije potvrđen datum otvaranja ugostiteljskih objekata, niti su precizirana pravila pod kojim će isti raditi. Ali jasno je da više ništa neće biti isto. Kao datum otvaranja spominje se 28.svibanj,ali , imajući u vidu dosadašnje odluke koje su u najmanju ruku bile nepredvidive, taj datum se ne smije uzeti zdravo za gotovo.

Broj gostiju za jednim stolom će biti ograničen, a među stolovima će biti veći razmaci. To vjerojatno znači da se na izlaske može zaboraviti, te da kafići koji uglavnom ovise o vikend-zabavama neće profitirati od otvaranja kafića.

Spominju se jednokratne čaše i ostali pribor. Kako je to zamišljeno, nitko ne zna. Možda se misli na plastične čaše, šalice i žličice. Ako je tako, onda neka se kafići otvaraju na izletištima, kao piknik.

Obavezna je stalna dezinfekcija stolova i prostora, što je jedino potpuno logično. Istini za volju, u većini kafića vodi se računa o higijeni i vodilo se i prije pojave korone. Na ulazima će biti postavljena sredstva za dezinfekciju. Možda ne bi bili loši ni kakvi tuševi, ili makar poseban radnik sa šlaufom koji će prvo isprati goste.

Moći će raditi samo bašte. Ako se uzme u obzir razmak stolova , nije teško zaključiti da oni koji imaju manje bašte od otvaranja neće imati ništa. I kako održavati razmak? Mjeriti metrom razmak od gosta do gosta, stolicu stavljati pod vaservagu, označiti mjesto po kojem se smijemo kretati, kao šesnaesterac u nogometu?

Konobari će biti obučeni kao da rade s trimerom, a kako će nositi tacnu i obavljati svoj posao nikog nije briga. Pa šta, izgubili su dva mjeseca , neka i sada gube.

Ugostitelji će ionako patiti jer broj gostiju zbog straha će ionako biti manji. Plus zbog ovih i sličnih mjera, nije teško zbrojiti 2 i 2 i zaključiti da otvaranje i neće dosta toga dobrog donijeti. Eventualno da objekti pripreme coffee to go i launch pakete, ili da uvedu novo radno mjesto, dostavljača na motoru koji će kućama dostavljati kavu, pivo, sok. Samo predlažemo.

 

BM/Artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Teško

coffee-to-go.jpg

 

Još uvijek nije potvrđen datum otvaranja ugostiteljskih objekata, niti su precizirana pravila pod kojim će isti raditi. Ali jasno je da više ništa neće biti isto. Kao datum otvaranja spominje se 28.svibanj,ali , imajući u vidu dosadašnje odluke koje su u najmanju ruku bile nepredvidive, taj datum se ne smije uzeti zdravo za gotovo.

Broj gostiju za jednim stolom će biti ograničen, a među stolovima će biti veći razmaci. To vjerojatno znači da se na izlaske može zaboraviti, te da kafići koji uglavnom ovise o vikend-zabavama neće profitirati od otvaranja kafića.

Spominju se jednokratne čaše i ostali pribor. Kako je to zamišljeno, nitko ne zna. Možda se misli na plastične čaše, šalice i žličice. Ako je tako, onda neka se kafići otvaraju na izletištima, kao piknik.

Obavezna je stalna dezinfekcija stolova i prostora, što je jedino potpuno logično. Istini za volju, u većini kafića vodi se računa o higijeni i vodilo se i prije pojave korone. Na ulazima će biti postavljena sredstva za dezinfekciju. Možda ne bi bili loši ni kakvi tuševi, ili makar poseban radnik sa šlaufom koji će prvo isprati goste.

Moći će raditi samo bašte. Ako se uzme u obzir razmak stolova , nije teško zaključiti da oni koji imaju manje bašte od otvaranja neće imati ništa. I kako održavati razmak? Mjeriti metrom razmak od gosta do gosta, stolicu stavljati pod vaservagu, označiti mjesto po kojem se smijemo kretati, kao šesnaesterac u nogometu?

Konobari će biti obučeni kao da rade s trimerom, a kako će nositi tacnu i obavljati svoj posao nikog nije briga. Pa šta, izgubili su dva mjeseca , neka i sada gube.

Ugostitelji će ionako patiti jer broj gostiju zbog straha će ionako biti manji. Plus zbog ovih i sličnih mjera, nije teško zbrojiti 2 i 2 i zaključiti da otvaranje i neće dosta toga dobrog donijeti. Eventualno da objekti pripreme coffee to go i launch pakete, ili da uvedu novo radno mjesto, dostavljača na motoru koji će kućama dostavljati kavu, pivo, sok. Samo predlažemo.

 

BM/Artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.