× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti

hp mostar 

Nakon sto je na brojnim portalima objavljena snimka neprimjerenog ponašanja službenice pošte u Kiseljaku, Hrvatska pošta Mostar se oglasila priopćenjem za medije kojeg prenosimo u cijelosti:

Hrvatska pošta Mostar osuđuje svaki oblik neprimjerenog ponašanja i komunikacije na radnom mjestu. Tijekom ove godine aktivno radimo na unaprijeđenju odnosa s korisnicima, a najbolji način da unaprijedimo kvalitetu pružanja usluga su saznanja od naših korisnika, njihove dojave i pritužbe.

Na tome im zahvaljujemo. Korektan i kulturan odnos naših djelatnika u interesu je poduzeća, a zadovoljstvo korisnika naš je prioritet.

Zbog neprimjerenog ponašanja šalterske djelatnice u Poštanskom uredu u Kiseljaku koji se pojavio i u medijima, Hrvatska pošta Mostar upućuje duboku ispriku svim korisnicima usluga.

Obavještavamo korisnike i javnost da je u tijeku utvrđivanje svih okolnosti nastanka ovog nemilog događaja, te će se žurno poduzeti sve mjere prema utvrđenim internim procedurama.

Apeliramo na sve korisnike usluga Hrvatske pošte Mostar da nam ukažu na svaki propust, nemar i neprimjereno ponašanje naših djelatnika. Takve informacije su nam korisne jer upućuju na probleme koje nam je u interesu riješiti i na kojima radimo kako bi podigli razinu profesionalnosti i poboljšali kvalitetu pružanja usluga, a sve s ciljem da svi naši korisnici budu zadovoljni.

Za sve pritužbe i informacije o uslugama dostupni smo na:

Besplatni info telefon: 080 088 088
Fax: 036 445 022
E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Hrvatska pošta Mostar
Sektor za marketing i odnose s javnošću

artinfo.ba

 

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST

hp mostar 

Nakon sto je na brojnim portalima objavljena snimka neprimjerenog ponašanja službenice pošte u Kiseljaku, Hrvatska pošta Mostar se oglasila priopćenjem za medije kojeg prenosimo u cijelosti:

Hrvatska pošta Mostar osuđuje svaki oblik neprimjerenog ponašanja i komunikacije na radnom mjestu. Tijekom ove godine aktivno radimo na unaprijeđenju odnosa s korisnicima, a najbolji način da unaprijedimo kvalitetu pružanja usluga su saznanja od naših korisnika, njihove dojave i pritužbe.

Na tome im zahvaljujemo. Korektan i kulturan odnos naših djelatnika u interesu je poduzeća, a zadovoljstvo korisnika naš je prioritet.

Zbog neprimjerenog ponašanja šalterske djelatnice u Poštanskom uredu u Kiseljaku koji se pojavio i u medijima, Hrvatska pošta Mostar upućuje duboku ispriku svim korisnicima usluga.

Obavještavamo korisnike i javnost da je u tijeku utvrđivanje svih okolnosti nastanka ovog nemilog događaja, te će se žurno poduzeti sve mjere prema utvrđenim internim procedurama.

Apeliramo na sve korisnike usluga Hrvatske pošte Mostar da nam ukažu na svaki propust, nemar i neprimjereno ponašanje naših djelatnika. Takve informacije su nam korisne jer upućuju na probleme koje nam je u interesu riješiti i na kojima radimo kako bi podigli razinu profesionalnosti i poboljšali kvalitetu pružanja usluga, a sve s ciljem da svi naši korisnici budu zadovoljni.

Za sve pritužbe i informacije o uslugama dostupni smo na:

Besplatni info telefon: 080 088 088
Fax: 036 445 022
E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Hrvatska pošta Mostar
Sektor za marketing i odnose s javnošću

artinfo.ba

 

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.