× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Marija Vukoja Lastvić

marija blidinje profil

Turizam u Bosni i Hercegovini je grana u koju treba konstantno ulagati, kako bi se država prikazala u najboljem svijetlu, kako na nacionalnoj tako i na međunarodnoj razini.

 Turizam pored autentičnih smještajnih kapaciteta, čini i gastronomska ponuda. Često ne znamo objasniti zašto se u nekom prostoru osjećamo ugodno, domaćinski, kao da smo „kod kuće“, bez da smo svjesni koliko upravo prostor u kojem se nalazimo utječe na naše ponašanje. Takva mjesta, čine da se ponovno u njih vraćamo i to je ono što čini konstantu u dobrom poslovanju. Upravo danas u okviru projekta Budućnost pripada (že)nama 2021 razgovaramo sa Marijom Vukojom Lastvić, generalnom menadžericom Hajdučkih Vrleti, objekta u koji se, možemo sa sigurnošću reći, svi požele vratiti.

  • Uz Vas vežemo pojmove poduzetnica, svestranost, kvaliteta i autentičnost, a prije svega generalna menadžerica Hajdučkih Vrleti. Što ove titule i poslovi, nose sa sobom na svakodnevnoj razini?

Prije svega se želim zahvaliti što ste odabrali baš mene za intervju na vašoj platformi. Svi ti epiteti i titule lijepo zvuče, ali vjerujte mi da su oni plod mukotrpnog rada i odricanja. Nose visoku odgovornost i ogroman stres, ali to je moj put i to je cijena uspjeha. Jednostavno ne možeš i ne smiješ stati, moraš konstantno ići naprijed jer u suprotnom stagniraš; a to u poslu nikad nije dobro. 

  • Obiteljski posao ste preuzeli jako mladi, šta je sve prethodilo da biste danas bili tu gdje jeste, odnosno da ste prepoznati kao uspješna poduzetnica u Bosni i Hercegovini?

Zvuči kao klišej, ali jedino što može prethoditi bilo kakvom uspjehu su kontinuiran rad, posvećenost, neiscrpna volja i ustrajnost. Kada se na nešto fokusirate maksimalno, to postaje stil života. A ako nešto živite svaki dan, onda mora donijeti rezultate.

 

rest-drustvo-blidinje.jpg

 

 

  • Hajdučke Vrleti su prepoznate kao mjesto koje odiše posebnom energijom, zbog svog interijera i ponude, odakle crpile inspiraciju za novitete u Vašoj ponudi?

Hajdučke Vrleti su posebne od samih svojih početaka, i mislim da će se svi složiti sa mnom te da nisam subjektivna kada to kažem. Na meni je bilo samo da to sačuvam i unaprijedim, a istovremeno ostanem vjerna našim temeljima na kojima smo se izgradili. Ideje crpim svuda pomalo; u razgovoru s prijateljima, kolegama, na putovanjima, u svakodnevnom životu. Ako želiš učiti, obogatiti svoje znanje, vidjeti nešto novo – onda hrabro otvoriš svoje oči i srce i upijaš; od svakoga i svugdje ćeš naučiti nešto dobro što možeš primijeniti u svom životu, u poslu... Ako si dovoljno mudar da to znaš realizirati, onda uvijek možeš imati nove i svježe ideje.

  • U okviru svog poslovanja, sudjelovali ste na brojnim projektima, na koji ste posebno ponosni?

Iskreno, teško mi je i sjetiti se svih projekata u kojima sam sudjelovala, a vjerujte da mi nijedan nije manje važan i da sam se svakome posvetila istinski. Dva koja bih posebno izdvojila su sudjelovanje u stvaranju Turističkog Klastera Hercegovine – gdje sam i dan danas član Upravnog odbora, te osnivanje Udruge „Visit Blidinje“ s dvojicom dragih prijatelja i kolega iz Parka prirode Blidinje.

  • Na koji način bi se mogla unaprijediti turistička ponuda BiH, prema vašem dosadašnjem iskustvu?

To je pitanje na koje bih morala dati zaista opširan odgovor ukoliko želim dobro poentirati, ali pokušati ću biti konkretna. Uvezivanje turističke ponude na razini cijele države, jednoobrazan marketing i nastup prema ciljanim tržištima, bolja putna infrastruktura, bolja briga o okolišu, uređenje sivog i divljeg tržišta ponude, izrada krovne strategije, progresivan i efektivan rad državnih turističkih organizacija na svim razinama, kvalitetna zajednička promocija, kompletniji i ozbiljniji turistički sadržaji itd. Mogla bih nabrajati unedogled.

 

hrana-blidinje-vrleti.jpg

 

 

  • Svjesni smo da je pojava virusa Covid-19 velikim dijelom utjecala na turizam u cijelom svijetu. Kako se nosite sa posljedicama pandemije, koja je „zaustavila“ cijeli svijet? Jeste li promijenili svoj način poslovanja i ako jeste, na koji način?

Borimo se s neizvjesnošću, kao i svi. Da smo nešto puno mijenjali u poslovanju, baš i ne; osim prilagođavanja novim mjerama i pravilima. Mislim da smo naučili dobru lekciju iz svega ovoga, i nadam se da ćemo izaći iz cijele te situacije pametniji i zahvalniji.

  • U sklopu projekta „Budućnost pripada (že)nama 2021" Udruga MELIOR Mostar, uz podršku sredstava FIGAP II programa, provodi brojne aktivnosti između ostalog i promociju poduzetnica u industriji turizma, prehrane i obnovljivih izvora energije. Smatrate li da je ovakav vid poticaja poduzetnicama potreban i da im doprinosi za daljnji razvoj?

Smatram da je svaki konkretan poticaj radu jako dobar, ukoliko se to zna iskoristiti na pravi način. Nije dovoljno samo da nam netko nešto omogući, mi smo ti koji to moramo znati mudro iskoristiti za daljnji razvoj svog posla.

hadjucke-vrleti-ekipa.jpg

 

  • Šta biste preporučili našim čitateljicama koje trenutno razmišljaju bi li se okušale u industriji turizma, te žele pokrenuti nešto svoje, koje su karakteristike uspješne poduzetnice?

Meni je teško bilo što reći i preporučiti kada sam ja osoba koja je sve u životu napravila vjerujući svojoj intuiciji. Sve u što čovjek istinski vjeruje i spreman je da se bori za to i u dobrim i lošim fazama, vrijedno je truda i isplatiti će se prije ili kasnije. Svakome bih rekla samo ovo : Usudi se uzeti svoj život u svoje ruke, ma o kojoj se god vrsti posla radilo! Karakteristike uspješne poduzetnice su po meni odgovornost, profesionalnost, posvećenost, stalno ulaganje u svoje znanje, poštenje i optimizam.

 logo projek zene

„Financijski podržano iz sredstava FIGAP II programa“

Program za implementaciju Gender akcionog plana BiH (FIGAP II program 2017-2020), rezultat je suradnje Agencije za ravnopravnost spolova BiH - Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice BIH, Gender Centra Federacije BiH i Gender centra Republike Srpske, a njegov je cilj da osigura održivu provedbu Gender akcionog plana Bosne i Hercegovine. Program podržava Kraljevina Švedske, koju predstavlja Ambasada Kraljevine Švedske u Bosni i Hercegovini, putem razvojne agencije SIDA.“

 

 

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
Sarajevski kiseljak - novi 28.6.
  • Marija Vukoja Lastvić

marija blidinje profil

Turizam u Bosni i Hercegovini je grana u koju treba konstantno ulagati, kako bi se država prikazala u najboljem svijetlu, kako na nacionalnoj tako i na međunarodnoj razini.

 Turizam pored autentičnih smještajnih kapaciteta, čini i gastronomska ponuda. Često ne znamo objasniti zašto se u nekom prostoru osjećamo ugodno, domaćinski, kao da smo „kod kuće“, bez da smo svjesni koliko upravo prostor u kojem se nalazimo utječe na naše ponašanje. Takva mjesta, čine da se ponovno u njih vraćamo i to je ono što čini konstantu u dobrom poslovanju. Upravo danas u okviru projekta Budućnost pripada (že)nama 2021 razgovaramo sa Marijom Vukojom Lastvić, generalnom menadžericom Hajdučkih Vrleti, objekta u koji se, možemo sa sigurnošću reći, svi požele vratiti.

  • Uz Vas vežemo pojmove poduzetnica, svestranost, kvaliteta i autentičnost, a prije svega generalna menadžerica Hajdučkih Vrleti. Što ove titule i poslovi, nose sa sobom na svakodnevnoj razini?

Prije svega se želim zahvaliti što ste odabrali baš mene za intervju na vašoj platformi. Svi ti epiteti i titule lijepo zvuče, ali vjerujte mi da su oni plod mukotrpnog rada i odricanja. Nose visoku odgovornost i ogroman stres, ali to je moj put i to je cijena uspjeha. Jednostavno ne možeš i ne smiješ stati, moraš konstantno ići naprijed jer u suprotnom stagniraš; a to u poslu nikad nije dobro. 

  • Obiteljski posao ste preuzeli jako mladi, šta je sve prethodilo da biste danas bili tu gdje jeste, odnosno da ste prepoznati kao uspješna poduzetnica u Bosni i Hercegovini?

Zvuči kao klišej, ali jedino što može prethoditi bilo kakvom uspjehu su kontinuiran rad, posvećenost, neiscrpna volja i ustrajnost. Kada se na nešto fokusirate maksimalno, to postaje stil života. A ako nešto živite svaki dan, onda mora donijeti rezultate.

 

rest-drustvo-blidinje.jpg

 

 

  • Hajdučke Vrleti su prepoznate kao mjesto koje odiše posebnom energijom, zbog svog interijera i ponude, odakle crpile inspiraciju za novitete u Vašoj ponudi?

Hajdučke Vrleti su posebne od samih svojih početaka, i mislim da će se svi složiti sa mnom te da nisam subjektivna kada to kažem. Na meni je bilo samo da to sačuvam i unaprijedim, a istovremeno ostanem vjerna našim temeljima na kojima smo se izgradili. Ideje crpim svuda pomalo; u razgovoru s prijateljima, kolegama, na putovanjima, u svakodnevnom životu. Ako želiš učiti, obogatiti svoje znanje, vidjeti nešto novo – onda hrabro otvoriš svoje oči i srce i upijaš; od svakoga i svugdje ćeš naučiti nešto dobro što možeš primijeniti u svom životu, u poslu... Ako si dovoljno mudar da to znaš realizirati, onda uvijek možeš imati nove i svježe ideje.

  • U okviru svog poslovanja, sudjelovali ste na brojnim projektima, na koji ste posebno ponosni?

Iskreno, teško mi je i sjetiti se svih projekata u kojima sam sudjelovala, a vjerujte da mi nijedan nije manje važan i da sam se svakome posvetila istinski. Dva koja bih posebno izdvojila su sudjelovanje u stvaranju Turističkog Klastera Hercegovine – gdje sam i dan danas član Upravnog odbora, te osnivanje Udruge „Visit Blidinje“ s dvojicom dragih prijatelja i kolega iz Parka prirode Blidinje.

  • Na koji način bi se mogla unaprijediti turistička ponuda BiH, prema vašem dosadašnjem iskustvu?

To je pitanje na koje bih morala dati zaista opširan odgovor ukoliko želim dobro poentirati, ali pokušati ću biti konkretna. Uvezivanje turističke ponude na razini cijele države, jednoobrazan marketing i nastup prema ciljanim tržištima, bolja putna infrastruktura, bolja briga o okolišu, uređenje sivog i divljeg tržišta ponude, izrada krovne strategije, progresivan i efektivan rad državnih turističkih organizacija na svim razinama, kvalitetna zajednička promocija, kompletniji i ozbiljniji turistički sadržaji itd. Mogla bih nabrajati unedogled.

 

hrana-blidinje-vrleti.jpg

 

 

  • Svjesni smo da je pojava virusa Covid-19 velikim dijelom utjecala na turizam u cijelom svijetu. Kako se nosite sa posljedicama pandemije, koja je „zaustavila“ cijeli svijet? Jeste li promijenili svoj način poslovanja i ako jeste, na koji način?

Borimo se s neizvjesnošću, kao i svi. Da smo nešto puno mijenjali u poslovanju, baš i ne; osim prilagođavanja novim mjerama i pravilima. Mislim da smo naučili dobru lekciju iz svega ovoga, i nadam se da ćemo izaći iz cijele te situacije pametniji i zahvalniji.

  • U sklopu projekta „Budućnost pripada (že)nama 2021" Udruga MELIOR Mostar, uz podršku sredstava FIGAP II programa, provodi brojne aktivnosti između ostalog i promociju poduzetnica u industriji turizma, prehrane i obnovljivih izvora energije. Smatrate li da je ovakav vid poticaja poduzetnicama potreban i da im doprinosi za daljnji razvoj?

Smatram da je svaki konkretan poticaj radu jako dobar, ukoliko se to zna iskoristiti na pravi način. Nije dovoljno samo da nam netko nešto omogući, mi smo ti koji to moramo znati mudro iskoristiti za daljnji razvoj svog posla.

hadjucke-vrleti-ekipa.jpg

 

  • Šta biste preporučili našim čitateljicama koje trenutno razmišljaju bi li se okušale u industriji turizma, te žele pokrenuti nešto svoje, koje su karakteristike uspješne poduzetnice?

Meni je teško bilo što reći i preporučiti kada sam ja osoba koja je sve u životu napravila vjerujući svojoj intuiciji. Sve u što čovjek istinski vjeruje i spreman je da se bori za to i u dobrim i lošim fazama, vrijedno je truda i isplatiti će se prije ili kasnije. Svakome bih rekla samo ovo : Usudi se uzeti svoj život u svoje ruke, ma o kojoj se god vrsti posla radilo! Karakteristike uspješne poduzetnice su po meni odgovornost, profesionalnost, posvećenost, stalno ulaganje u svoje znanje, poštenje i optimizam.

 logo projek zene

„Financijski podržano iz sredstava FIGAP II programa“

Program za implementaciju Gender akcionog plana BiH (FIGAP II program 2017-2020), rezultat je suradnje Agencije za ravnopravnost spolova BiH - Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice BIH, Gender Centra Federacije BiH i Gender centra Republike Srpske, a njegov je cilj da osigura održivu provedbu Gender akcionog plana Bosne i Hercegovine. Program podržava Kraljevina Švedske, koju predstavlja Ambasada Kraljevine Švedske u Bosni i Hercegovini, putem razvojne agencije SIDA.“

 

 

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.