× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Reakcija
 
Telemachbhb.png
 
 
 
 
 

"Senzacionalistička obraćanja Ombudsmana za zaštitu potrošača Saše Marića povodom isteka ugovora Telemach BH sa Telekomom Srbija o emitiranju kanala Arena Sport, kao i preporuke u telekomunikacijskom sektoru koje je ombudsman uputio jedino operateru Telemach BH, predstavljaju pokušaj da se selektivnom primjenom propisa i nametanjem pravno neutemeljenih zahtjeva, koji ne važe za druge operatere, vrši nedozvoljeni pritisak na korisnike Telemach BH", kazali su iz Telemacha.

Telemach je svoje pretplatnike obavijestio o promjenama u programskoj shemi na identičan način, jednako kao što su to učinili drugi operateri početkom 2020. godine, kada su informirali svoje korisnike o prekidu distribucije jednog od najvažnijih i najgledanijih TV kanala - televizije Nova BH, dodali su.

"Ombudsman Marić se tada nije ni oglasio da zaštiti interese korisnika drugih operatera zbog izostanka mogućnosti da gledaju sadržaje od nacionalnog značaja poput utakmica reprezentacija Bosne i Hercegovine u više sportova. Ombudsman je usmjeravajući pažnju samo na Telemach u prethodnih sedam dana potpuno ignorirao činjenicu da je početkom godine upravo kompanija M:tel, koja je u vlasništvu Telekoma Srbija prekinula distribuciju Sport Klub TV kanala, čime su njihovi korisnici izgubili mogućnost da prate ekskluzivne prijenose najboljih europskih i svjetskih natjecanja, utakmice njemačke Bundeslige, engleske Premier lige i FA kup, Euroleague i Eurocup, turske nogometne lige, košarkaško Europsko prvenstvo za žene 2021. i Europsko prvenstvo za muškarce 2022. godine, gdje će igrati i košarkaški Zmajevi, čiji je Telemach ponosni sponzor, kao i najatraktivnije teniske turnire i trku Formule 1 i MotoGP", navode oni.

"Ombudsman nije našao za shodno da javno reagira, niti je imao bilo kakve primjedbe na postupanje M:tel-a, a ponajmanje nije upućivao javne pozive i davao instrukcije pretplatnicima tih operatera kako da raskinu ugovor."

"Oštrom reakcijom usmjerenom samo protiv Telemach BH i potpunim izostankom reakcije u slučaju M:Tel, institucija Ombudsmana, koja bi trebalo da podjednako vodi računa o pravima svih potrošača i koja bi trebalo podjednako da postupa prema svim operaterima, izabrala je da 'ispituje' isključivo Telemach BH. Ne možemo a da se ne zapitamo da li ovi jednostrani napadi Ombudsmana na Telemach BH predstavljaju samo nastavak njegovog pasivnog držanja povodom monopolizacije tržišta telekomunikacija na 49% teritorije Bosne i Hercegovine gdje je nezakonito odobrenim akvizicijama Telekomu Srbija omogućeno da u potpunosti zatvori tržište Republike Srpske i korisnike liši izbora drugog operatera", napisali su.

Telemach BH poziva Ombudsmana da prema svim operaterima primjenjuje jednake standarde i da se uzdrži od aktivnosti kojim vrši nedozvoljen pritisak na korisnike Telemach BH, kažu dalje.

Svi korisnički ugovori i 'Opći uvjeti poslovanja' Telemach BH formirani su na osnovu propisa Regulatorne agencije za komunikacije, a upravo je RAK formulirao šta može biti osnov za raskid što se u praksi sporovodi više od decenije. Telemach BH će kao i do sada poduzeti sve aktivnosti kako bi svojim pretplatnicima omogućio i dalje uživanje u najkvalitetnijem sadržaju. Verujemo da postoji dovoljno veliki broj operatera u Federaciji BiH i da svako od korisnika može da izabere najboljeg. Nijedna negativna kampanja organizirana po društvenim mrežama i medijima, pa makar se tome pridružio i ombudsman, ne može osporiti činjenicu da Telemach BH ima najbolju ponudu programa, da pružamo najsavremeniju uslugu i najbrži internet, što je uvjereni smo, poznato građanima Bosne i Hercegovine", zaključili su iz Telemacha BH.

 

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Reakcija
 
Telemachbhb.png
 
 
 
 
 

"Senzacionalistička obraćanja Ombudsmana za zaštitu potrošača Saše Marića povodom isteka ugovora Telemach BH sa Telekomom Srbija o emitiranju kanala Arena Sport, kao i preporuke u telekomunikacijskom sektoru koje je ombudsman uputio jedino operateru Telemach BH, predstavljaju pokušaj da se selektivnom primjenom propisa i nametanjem pravno neutemeljenih zahtjeva, koji ne važe za druge operatere, vrši nedozvoljeni pritisak na korisnike Telemach BH", kazali su iz Telemacha.

Telemach je svoje pretplatnike obavijestio o promjenama u programskoj shemi na identičan način, jednako kao što su to učinili drugi operateri početkom 2020. godine, kada su informirali svoje korisnike o prekidu distribucije jednog od najvažnijih i najgledanijih TV kanala - televizije Nova BH, dodali su.

"Ombudsman Marić se tada nije ni oglasio da zaštiti interese korisnika drugih operatera zbog izostanka mogućnosti da gledaju sadržaje od nacionalnog značaja poput utakmica reprezentacija Bosne i Hercegovine u više sportova. Ombudsman je usmjeravajući pažnju samo na Telemach u prethodnih sedam dana potpuno ignorirao činjenicu da je početkom godine upravo kompanija M:tel, koja je u vlasništvu Telekoma Srbija prekinula distribuciju Sport Klub TV kanala, čime su njihovi korisnici izgubili mogućnost da prate ekskluzivne prijenose najboljih europskih i svjetskih natjecanja, utakmice njemačke Bundeslige, engleske Premier lige i FA kup, Euroleague i Eurocup, turske nogometne lige, košarkaško Europsko prvenstvo za žene 2021. i Europsko prvenstvo za muškarce 2022. godine, gdje će igrati i košarkaški Zmajevi, čiji je Telemach ponosni sponzor, kao i najatraktivnije teniske turnire i trku Formule 1 i MotoGP", navode oni.

"Ombudsman nije našao za shodno da javno reagira, niti je imao bilo kakve primjedbe na postupanje M:tel-a, a ponajmanje nije upućivao javne pozive i davao instrukcije pretplatnicima tih operatera kako da raskinu ugovor."

"Oštrom reakcijom usmjerenom samo protiv Telemach BH i potpunim izostankom reakcije u slučaju M:Tel, institucija Ombudsmana, koja bi trebalo da podjednako vodi računa o pravima svih potrošača i koja bi trebalo podjednako da postupa prema svim operaterima, izabrala je da 'ispituje' isključivo Telemach BH. Ne možemo a da se ne zapitamo da li ovi jednostrani napadi Ombudsmana na Telemach BH predstavljaju samo nastavak njegovog pasivnog držanja povodom monopolizacije tržišta telekomunikacija na 49% teritorije Bosne i Hercegovine gdje je nezakonito odobrenim akvizicijama Telekomu Srbija omogućeno da u potpunosti zatvori tržište Republike Srpske i korisnike liši izbora drugog operatera", napisali su.

Telemach BH poziva Ombudsmana da prema svim operaterima primjenjuje jednake standarde i da se uzdrži od aktivnosti kojim vrši nedozvoljen pritisak na korisnike Telemach BH, kažu dalje.

Svi korisnički ugovori i 'Opći uvjeti poslovanja' Telemach BH formirani su na osnovu propisa Regulatorne agencije za komunikacije, a upravo je RAK formulirao šta može biti osnov za raskid što se u praksi sporovodi više od decenije. Telemach BH će kao i do sada poduzeti sve aktivnosti kako bi svojim pretplatnicima omogućio i dalje uživanje u najkvalitetnijem sadržaju. Verujemo da postoji dovoljno veliki broj operatera u Federaciji BiH i da svako od korisnika može da izabere najboljeg. Nijedna negativna kampanja organizirana po društvenim mrežama i medijima, pa makar se tome pridružio i ombudsman, ne može osporiti činjenicu da Telemach BH ima najbolju ponudu programa, da pružamo najsavremeniju uslugu i najbrži internet, što je uvjereni smo, poznato građanima Bosne i Hercegovine", zaključili su iz Telemacha BH.

 

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.