× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • 11 zaključaka

Mostariensis

Peta međunarodna znanstveno - stručna konferencija PR Days Mostariensis pod nazivom Kriza i krizno komuniciranje, jičer je nakom sedme sesije izlagača svečano zatvorena.

            Posjetitelji su imali priliku čuti izlagače iz regije, zatim direktno su bili uključeni studenti na studentskom panelu, predstavljeno je pet knjiga i jedan časopis, koji je proizvod upravo PR Days-a, a sajam stručne literature je trajao sva tri dana konferencije. Sve ovo je prožeto sklapanjem novih poznanstava, prikupljanja znanja i ideja, što dovodi do bogaćenja na osobnoj i profesionalnoj razini.

            Inovativnosti, kao ni stručnosti u izlaganju nije nedostajalo. Posebno se ističe izlaganje prof. Đorđa Obradovića koji je rad studenata Filozofskog fakulteta u Mostaru iskoristio kao uvertitru u  svoje izlaganje Analiza utjecaja na krizno komuniciranje viralnih objava na društvenim mrežama.  Danijela Novaković je uz pratnju Matije Krivošića na gitari otpjevala pjesmu „More, more“ (Doris Dragović), za to vrijeme je Ana Dragozet imala svoju dramsku točku.

„Profesor Obradović je poznat po tome što ima slobodniji pristup, malo više nekonvekcionalan od klasičnog akademskog izlaganja, po čemu je poznat i omiljen među studentima“, rekao je Krivošić za Artinfo.

Izlaganje je završenom recitacijom Ane Dragozet.

            Iako spriječen doći u Mostar, prof. Timothy Coombs (Department of Communication, Texas A&M University), je ispoštovao svoje sudjelovanje poslavši svoje predstavljanje videom.

            Organizacijski odbor PRDays Mostariensis je utvrdio 11 zaključaka ovogodišnje konferencije, između ostalog: da je kriza stvarnost svake organizacije i pojedinca; krizno komuniciranje predstavlja neizostavno, a istovremeno je jedno od najviše zanemarenih područja odnos s javnošću te daprofesionalni odnosi s javnošću participitaju krizne situacije strateškim promišljanjem, planiranjem i sustavnim djelovanjem.

Najavljena je i tema sljedeće konferencije: integrirana komunikacija - mediji i odnosi s medijima.

 

 

Zaključci konferencije PR Days Mostariensis 2019.

  1. Kriza je stvarnost svake organizacije i pojedinca.
  1. Krizno komuniciranje predstavlja neizostavno, a istovremeno je i jedno od najzanemarenijih područja odnosa s javnošću.
  1. Profesionalni odnosi s javnošću anticipiraju krizne situacije strateškim promišljanjem, planiranjem i sustavnim djelovanjem.
  1. Učinkovito rješavanje kriznih situacija može se dogoditi samo sinergijskim djelovanjem svih interesno-utjecajnih skupina.
  1. Posebno se naglašava važnost objektivnog, profesionalnog i pravovremenog djelovanja medija utemeljenog na pravilima profesije.
  1. Organizacije u slučajevima kriznih situacija moraju uskladiti svoje aktivnosti prema internim i eksternim javnostima.
  1. South Eastern European Journal of Communication, časopis dominantno na engleskom jeziku s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija, će uključivanjem u referentne znanstvene baze afirmirati komunikacijske znanstvene discipline.
  1. Predstavljanjem recentnih knjiga i udžbenika i sajmom stručne literature, PR Days Mostariensis će i ubuduće poticati razvoj znanstvenih područja koje konferencija obuhvaća.
  1. PR Days Mostariensis će nastaviti okupljati studente, praktičare i znanstvenike kako bi u interakciji ostvarivali sinergijske učinke na dobrobit profesije i zajednice.
  1. PR Days Mostariensis postaje trodnevna manifestacija koja se sastoji od: Science Day, PRactioner Day i Student Day. Stoga, suorganizatori sljedećih PR Daysa su studij Odnosa s javnošću Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, PRIBA i studentska udruga PRUMO.
  1. Tema sljedeće konferencije je Integrirana komunikacija – mediji i odnosi s medijima.

 

pr-1.jpg

pr-2.jpg

 

 

 

 

 

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • 11 zaključaka

Mostariensis

Peta međunarodna znanstveno - stručna konferencija PR Days Mostariensis pod nazivom Kriza i krizno komuniciranje, jičer je nakom sedme sesije izlagača svečano zatvorena.

            Posjetitelji su imali priliku čuti izlagače iz regije, zatim direktno su bili uključeni studenti na studentskom panelu, predstavljeno je pet knjiga i jedan časopis, koji je proizvod upravo PR Days-a, a sajam stručne literature je trajao sva tri dana konferencije. Sve ovo je prožeto sklapanjem novih poznanstava, prikupljanja znanja i ideja, što dovodi do bogaćenja na osobnoj i profesionalnoj razini.

            Inovativnosti, kao ni stručnosti u izlaganju nije nedostajalo. Posebno se ističe izlaganje prof. Đorđa Obradovića koji je rad studenata Filozofskog fakulteta u Mostaru iskoristio kao uvertitru u  svoje izlaganje Analiza utjecaja na krizno komuniciranje viralnih objava na društvenim mrežama.  Danijela Novaković je uz pratnju Matije Krivošića na gitari otpjevala pjesmu „More, more“ (Doris Dragović), za to vrijeme je Ana Dragozet imala svoju dramsku točku.

„Profesor Obradović je poznat po tome što ima slobodniji pristup, malo više nekonvekcionalan od klasičnog akademskog izlaganja, po čemu je poznat i omiljen među studentima“, rekao je Krivošić za Artinfo.

Izlaganje je završenom recitacijom Ane Dragozet.

            Iako spriječen doći u Mostar, prof. Timothy Coombs (Department of Communication, Texas A&M University), je ispoštovao svoje sudjelovanje poslavši svoje predstavljanje videom.

            Organizacijski odbor PRDays Mostariensis je utvrdio 11 zaključaka ovogodišnje konferencije, između ostalog: da je kriza stvarnost svake organizacije i pojedinca; krizno komuniciranje predstavlja neizostavno, a istovremeno je jedno od najviše zanemarenih područja odnos s javnošću te daprofesionalni odnosi s javnošću participitaju krizne situacije strateškim promišljanjem, planiranjem i sustavnim djelovanjem.

Najavljena je i tema sljedeće konferencije: integrirana komunikacija - mediji i odnosi s medijima.

 

 

Zaključci konferencije PR Days Mostariensis 2019.

  1. Kriza je stvarnost svake organizacije i pojedinca.
  1. Krizno komuniciranje predstavlja neizostavno, a istovremeno je i jedno od najzanemarenijih područja odnosa s javnošću.
  1. Profesionalni odnosi s javnošću anticipiraju krizne situacije strateškim promišljanjem, planiranjem i sustavnim djelovanjem.
  1. Učinkovito rješavanje kriznih situacija može se dogoditi samo sinergijskim djelovanjem svih interesno-utjecajnih skupina.
  1. Posebno se naglašava važnost objektivnog, profesionalnog i pravovremenog djelovanja medija utemeljenog na pravilima profesije.
  1. Organizacije u slučajevima kriznih situacija moraju uskladiti svoje aktivnosti prema internim i eksternim javnostima.
  1. South Eastern European Journal of Communication, časopis dominantno na engleskom jeziku s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija, će uključivanjem u referentne znanstvene baze afirmirati komunikacijske znanstvene discipline.
  1. Predstavljanjem recentnih knjiga i udžbenika i sajmom stručne literature, PR Days Mostariensis će i ubuduće poticati razvoj znanstvenih područja koje konferencija obuhvaća.
  1. PR Days Mostariensis će nastaviti okupljati studente, praktičare i znanstvenike kako bi u interakciji ostvarivali sinergijske učinke na dobrobit profesije i zajednice.
  1. PR Days Mostariensis postaje trodnevna manifestacija koja se sastoji od: Science Day, PRactioner Day i Student Day. Stoga, suorganizatori sljedećih PR Daysa su studij Odnosa s javnošću Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, PRIBA i studentska udruga PRUMO.
  1. Tema sljedeće konferencije je Integrirana komunikacija – mediji i odnosi s medijima.

 

pr-1.jpg

pr-2.jpg

 

 

 

 

 

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.